DARMOWA DOSTAWA OD 300 ZŁ

ZWROT DO 30 DNI

INFOLINIA 71 367 67 35 wew 1

Wykorzystujemy pliki cookies

Reklamacje

PROCEDURA REKLAMACYJNA 

W przypadku stwierdzenia wady fizycznej zakupionego towaru prosimy Państwa o zachowanie poniższej  procedury:


1. Poinformowanie nas o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości mail na adres poczty elektronicznej  DZIAŁU REKLAMACJI   

    d.kozdeba@fortis.wroc.pl
    tel:  696 090 520


2. Wypełnienie protokołu reklamacyjnego (pobierz) i przesłanie go wraz w wadliwym towarem na koszt Sprzedawcy za pośrednictwem
   * firmy kurierskiej DHL (prosimy o podanie: SAP NR: 12 11 299)    lub
   * pocztą   
na adres naszej firmy: 

DOM ŚWIATŁA.PL firmowy sklep internetowy Hurtowni Światła Fortis

Dane teleadresowe (do wysyłki):
   Przedsiębiorstwo Fortis Sp.j. J. Karabon, L. Karabon
   ul. Nyska 59-61
   50-505 Wrocław
   D Z I A Ł  R E K L A M A C J I
     <<<  z dopiskiem


3. W przypadku uszkodzeń MECHANICZNYCH (stwierdzonych najdalej do 7 dni od otrzymania przesyłki), prosimy dołączyć do paczki (lub dosłać listem poleconym) spisany z kurierem protokół szkody.
PROTOKÓŁ SZKODY jest JEDYNĄ PODSTAWĄ do rozpatrywania REKLAMACJI.

Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, maksymalnie w terminie 14 dni kalendarzowych, poprzez poinformowanie klienta o ustosunkowaniu się do niej przez Sprzedawcę.

W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca, dodatkowo poinformuje Państwa o spełnieniu świadczenia reklamacyjnego (sposobu dostarczenia pełnowartościowego towaru, lub zwrotu gotówki).